خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/05/15 - 15:43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
ساداتی نژاد:

آمریکا و فرانسه  به دنبال چهره‌ای دست نشانده در بیروت هستند

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: آمریکا و فرانسه  به دنبال چهره‌ای در دولت لبنان هستند که دوران جدیدی را با آن شروع کرده و همچنین اعتماد مردم را هم جلب کنند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اوضاع لبنان و دخالت بی‌شرمانه فرانسه در حاکمیت این کشور ،گفت: لبنان به عرصه تسویه حساب منطقه‌ای و جهانی تبدیل شده است.



اظهارات مداخله‌گرایانه مکرون در بیروت ناشی از تصور استعمارگرانه فرانسه است 



وی بابیان اینکه فرانسه همچنان لبنان را جزو محیط جغرافیایی تحت تسلط خود می‌داند افزود: فرانسه  تلاش می کند مداخله نظامی، امنیتی و سیاسی در این کشور داشته باشد و اظهارات مداخله‌گرایانه مکرون در بیروت ناشی از همان روحیه و تصور استعمارگرانه است. 



نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار آمریکا در سوریه ،عراق و لبنان،مطرح کرد: تغییر جایگاه و نفوذ ایران در منطقه  همان هدفی است که آمریکا از طریق بعد منطقه‌ای راهبرد فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند.



وی با بیان اینکه کشورهای غربی درباره تحدید توان ایران در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه کاملا اتفاق نظر دارند،مطرح کرد:آمریکا به دنبال حذف قدرت جمهوری اسلامی از منطقه خاورمیانه است.



حضور حزب الله درخط مقدم مقابله با زیاده خواهی صهیونیست ها



ساداتی نژاد بااشاره به حضور حزب الله درخط مقدم مقابله با افزون خواهی صهیونیست ها،مطرح کرد:حزب الله و محورمقاومت در طی این سالها در ثبات امنیت منطقه و همچنین تضمین امنیت ملی و فراملی لبنان نقش مهمی داشته است.



این نماینده مردم درمجلس دهم و یازدهم با بیان اینکه آمریکا و فرانسه  به دنبال چهره‌ای هستند که دوران جدیدی را در لبنان با آن شروع کرده و بتوانند اعتماد مردم را هم جلب کنند،تاکید کرد: خاندان حریری  نماینده سیاست‌های عربستان سعودی، آمریکا و فرانسه در کشور لبنان است و براساس همین رابطه، فسادهایی از سوی خاندان حریری در لبنان صورت گرفته است.











سید جواد ساداتی نژاد


 



وی با اشاره به دسیسه‌های غربی‌ها و صهیونیست‌ها در حادثه اخیر بیروت نسبت به جریان حزب‌الله اشاره و تاکید کرد: در واقع جریان حزب‌الله و مقاومت نقطه مقابل  لابی‌های عبری،عربی، آمریکایی هستند.



بیشتر بخوانید:





عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمی توان نیروهای مقاومت را از منطقه حذف کرد،ادامه داد: اروپایی ها ، آمریکا و برخی کشورهای منطقه با دولت تحت حمایت حزب‌الله همکاری نمی کنند و به طور حتم دولتی را می‌پسندند که نقطه مقابل آن قرار گیرد.



رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم معترض و ناراضی لبنان آماج اخبار ضدونقیض و شایعات گسترده رسانه های غربی معاند با لبنان و تبلیغات سو شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند و  تقویت انسجام و وحدت ملی بعد از این فاجعه در لبنان ضرورت دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 302424
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار